Enigma

Over Enigma

De manieren waarop uw klant kan betalen, veranderen in hoog tempo. Niet alleen omdat er steeds meer betaalmogelijkheden komen. Maar ook omdat ‘betalen’ steeds minder een apart onderdeel van de koop is. Twee majeure bewegingen die vragen om een nieuw ontwerp van de klantinteractie. Zodat de zakelijke doelen én de meest klantvriendelijke oplossing bereikt worden.

Enigma Consulting herontwerpt de klantinteractie (customer journey) rondom het betaalmoment voor retail en services bedrijven. Vanuit de overtuiging van Lean Innovation en met de ingrediënten: betalen, identificatie en loyaliteit.



21
feb

09:00
 -
17:00
 uur,
Europa-Park Rust

In de mix: betalen, identificatie en loyaliteit

Fietsparkeren

Om gebruik van fietsparkeervoorzieningen te stimuleren, is het essentieel om de situatie vanuit de keten klantgericht te benaderen. Een onbezorgde ‘klantreis’ staat centraal.
  
LEES MEER

Fondsenwerving

Elke fondsenwerver zoekt naar manieren om meer geld op te halen voor het goede doel. Enigma adviseert fondsenwervers over innovatieve en effectieve fondsenwerving.
  
LEES MEER