Enigma Consulting en Connective werken sinds september 2016 samen op het gebied van digitaal transactie management (DTM). Het doel van Connective is document-gebaseerde processen omzetten in een klantvriendelijke, efficiënte en veilige manier van werken. Enigma streeft naar procesoptimalisatie door het begeleiden van de klant bij strategie en implementatie. Connective biedt krachtige tools en diensten op het gebied van digitale documenten, geautomatiseerde workflow en elektronische handtekeningen. Het Antwerpse bedrijf is actief in uiteenlopende sectoren, zoals binnen verzekeringen, de bankensector, de leasebranche en de overheid, waar relatief veel wordt gewerkt met fysieke documenten.

Speerpunten van Connective

Connective concentreert zich op vier elementen om waarde toe te voegen bij klanten:

  • het verbeteren van de klantervaring
  • het versterken van de compliance
  • het verbeteren van de operationele efficiëntie
  • het verkorten van de businesscycli

Connective onderscheidt zich door de volledige dekking aan oplossingen en integratie met bestaande kanalen. Het bedrijf streeft naar het leveren van innovatieve krachtige DTM oplossingen. Deze helpen organisaties om de kansen te benutten die worden geboden in het digitale tijdperk. Door geautomatiseerde formulieren, documentgeneratie, en de digitale handtekening wil Connective zorgen voor een unieke klantervaring en een volledig digitaal en veilig proces.

connective suite

Connective Suite voor digitaal transactie management

Implementatiepartner

Enigma is de exclusieve implementatiepartner van Connective in Nederland. Enigma helpt de klant bij het inzichtelijk maken van verbeteringen van financiële processen en diensten. De consultants combineren branche kennis met hands-on implementatievaardigheden om vanuit de theorie waarde toe te voegen aan de bedrijfsvoering. Zij geven invulling aan de transitie en implementatie van de Connective modules. De waarde van digitale transformatie voor organisaties is dat de processen tot 80% sneller verlopen en de medewerkers tot 90% minder fouten maken. Verder leiden de procesverbeteringen tot een sterk verbeterde gebruikerservaring, audit trail en zijn deze in overeenstemming met wet- en regelgeving.

connective

Hoe werkt digitaal transactie management (DTM)?

Aanpak

Digitaal transactie management en procesoptimalisatie dragen bij aan het succes en de winstgevendheid van ondernemingen. Enigma kan dit realiseren en ondersteunen door de volgende aanpak:

  • Quickscan methodologie: quick wins, 2 weken.
  • Digital Transformation analyse: workshops, interviews, resultaten en advies, 4 weken.
  • Roadmap Digital Transformation: diagnose ‘As-Is’, visie ‘To Be’, roadmap ‘how to get there’, 6 tot 8 weken.
  • Implementatie: uitrol van oplossing, projectmanagement, kennis van oplossingen Connective.

Enigma Consulting wil in samenwerking met Connective de kansen rondom digitale transformatie verzilveren en oplossingen vinden voor de uitdagingen van digitalisering.

Voor meer informatie over Connective kunt u de website www.connective.eu bezoeken. Binnen Enigma kunt u contact opnemen met Bas Kerpel (06-42143907).

Rink Slotema
Rink Slotema
Senior Consultant

Naar:

Artikelen Overzicht

Praat mee!

Kennisabonnement


Onze consultants

Lees ook: